zondag 17 juli 2011

Another beautiful day at Vero Beach

Hotel: Vero Beach, Surf Club Hotel $ 89,-- p.n. incl (€  65,--)

Het is vandaag een prachtige dag! Blauwe lucht, de temperatuur is goed en er is een klein briesje aan het strand. We ontbijten in het hotel aan het zwembad en zitten daar nog wel een tijdje te genieten van het uitzicht. Je kijkt over het zwembad naar zee. De kleur van het zeewater in combinatie met het witte zand is zo mooi. Het hotel is iets wat veroudert, maar wel schoon en zo relaxed!

Als ik alvast samen met Milan het strand (het is hier zo rustig dat het je het wel een privéstrand kunt noemen)op loop worden we direct aangesproken door de familie Knottnerus (onze Amerikaanse kennissen). We blijven de hele dag bij hen zitten, zwemmen in zee en het zwembad, lachen en praten veel over hoe dingen in Amerika en in Nederland geregeld zijn. Super gezellig! Om 16:30 uur nemen we afscheid, zij vertrekken naar vrienden en wij gaan douchen. Ik loop nog even naar de receptie om een fohn en extra handdoek te halen. Ik had gisteren een fohn die niet warm werd, dus ging vandaag voor een andere. Achter de balie zit een een dame zo breed, dat ze niet uit haar stoel kan komen; ze zegt tegen mij, "what do you need darling?" Ik vertel haar wat ik wil, nog voordat ik weer terug op de kamer ben, zijn de handdoek en fohn al gebracht. De service is hier heel hoog!!

Dineren doen we bij Olive Garden. Dit is geen succes!! Als we terugkomen bij het hotel rent er iets over de parkeerplaats. In eerste instantie schrikken we een beetje, maar dan gaan we toch op onderzoek. Het is onze 2e confrontatie met een landkrab deze vakantie, hij neemt razendsnel de krabbepoten en verdwijnt onder een auto. Milan neemt nog een duik het zwembad om 22:00 uur. Het is druk, daaruit kun je opmaken dat het weekend en dit een populair hotel is. We gaan nog even het strand op, het is volle maan en de golven zijn hoog. We zien helaas geen zeeschildpadden.




Family Knottnerus




1 opmerking:

  1. Wauw, mooie plek hebben jullie gevonden. hotel aan het strand, schildpadden proberen te spotten. Het is een plekje wat ik ook ga onthouden voor je weet maar nooit. Wat leuk dat jullie daar een van oorsprong Nederlandse familie hebben ontmoet! Enne wij genieten van de kaas die jullie mee hebben genomen, een boterham met oude kaas is een echte tractatie! Veel plezier nog de laatste dagen! Groetjes, Paul en Ina

    BeantwoordenVerwijderen